18 January 2008

Prajitura cu budinca




Pentru blat am folosit o cutie de "praf de chec"
Am urmat instructiunile de pe cutie, adica pe langa praful din plic am adaugat 2 oua, 100 ml lapte si 100 ml ulei si am mixat 5 minute. Am copt blatul intr-o tava dreptunghiulara.

Crema: 3 plicuri budinca de ciocolata, 1 l lapte, 10 lg. de zahar.
Se prepara ca si o budinca obisnuita, adica: 800 ml lapte se pune la fiert. Separat, praful de budinca se amesteca cu restul de 200 ml lapte si 10 lg de zahar si se torna peste lapte cand acesta incepe sa fiarba. Se lasa sa se ingroasa budinca, apoi se ia de pe foc.
In budinca fierbinte se adauga 250 gr unt si 100 gr ciocolata (amaruie sau cu lapte). Se amesteca bine pana se topesc si untul si ciocolata.Se lasa sa se raceasca complet apoi se bate crema cu mixerul pana cand devine spumoasa.
Crema se intinde peste blat iar deasupra se presara ciocolata alba rasa.
Este o prajitura rapida(se poate prepara in 1 h) pe care o fac destul de des, pentru ca baietelului meu ii place tare mult.






No comments:

Post a Comment

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...