08 January 2008

Friptura de iepure(de camp) la cuptor


Ingrediente: carne de iepure, 1 pahar de vin rosu, 4-5 catei de usturoi, rozmarin, maghiran, cimbru, sare, piper (cine doreste poate sa mai puna ceapa,telina), ulei.

Inainte cu 24 de ore carnea se pune la fezandat(marinat) Se procedeaza astfel:

Carnea se impaneaza cu usturoi, se condimenteaza ,peste se torana vinul si se completeaza cu apa pana o acopera.

Tava se invleste in folie si se pune la rece 24 de ore.

A doua zi se trece la prepararea ei.
Inainte sa o pun la cuptor eu am aruncat "marinata" si am adugat in tava apa , vin si condimente.(in unele retete se foloseste acea marinata si pentru frigerea carnii, eu insa am preferat sa o arunc).
Se serveste cu o garnitura de orez, pireu de carofi sau sote de legume, langa un pahar de vin rosu :)))

Am uitata sa fac o precizare. Vinovat pentru culoarea inchisa a fripturii este vinul, care nu a fost unul din comert, ci a fost un zaibar veritabil :))


Si aici o bucata de friptura de iepure de camp......A fost delicioasa! :))

4 comments:

  1. Hi from Australia, :)
    I've been looking for a recipe to make rabbit in the oven. I really like the recipe you've posted here. Just got a rabbit from our local market. Will try it out today. :)
    Multmesc,
    Nisha
    P.S: I'm from India and my husband is Romanian :)

    ReplyDelete
  2. super,salivez deja:)) is facute cu mult suflet de-aia ies asa de bn//spor in cont

    ReplyDelete
  3. super misto esti tare

    ReplyDelete
  4. eu deja am pus un soldan(iepure) la marinat yumyyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...