23 December 2007

Ciocolata de casa(baton de ciocolata)



Ingredente:
250gr lapte praf, 500gr zahar, 100 ml apa, 50 gr unt, 2 linguri cu vf. cacao(sau cata doriti)
Se pun pe foc intr-o oala apa, zaharul ,untul si cacaoa.Se lasa sa dea cateva clocote, apoi se ia de pe foc si se adauga laptele praf si se amesteca bine.Se toarna in tava si se taie in patrate egale.

Eu aici am facut 3 portii. Stratul de la baza este cu cacao, cel din mijloc e simplu, iar in cel de deasupra am pus cacao si 6 biscuiti zdrobiti.



6 comments:

  1. super bine arata,de abia astept sa o prepar si eu

    ReplyDelete
  2. Am facut-o si eu dar am pus doar 250 gr zahar si tot a iesit dulce de dai in diabet ...sigur aia e cantitatea de zahar necesara la 250 gr lapte praf ?

    In schimb am facut rulada Marina care a iesit minunat! Multumesc :*

    ReplyDelete
  3. Gabriela , e adevarat ca acest desert este foaaarte dulce, dar aceasta este reteta pe care o prepar eu si de fiecare data respect cantitatile :)

    ReplyDelete
  4. salut. vreau sa te intreb daca ai pus ceva in tava inainte de a adauga compozitia..adica hartie sau altceva...am incercat si eu sa fac ciocolata de casa dupa o reteta de pe internet si nu a prea iesit :(...si cand incercam sa o tai si sa o scot de pe acea tava nu puteam ca era lipita...:(..si urmasem exact cantitatile si instructiunile...:(...adevarul e ca nici nu prea le am cu gatitul si de aceea trebuie sa mi se dea mur in gura exact pasii pe care trebuie sa ii urmez...:(

    ReplyDelete
  5. lily...daca aceasta este retea de la "bunica", adica de fff mult timp...tin sa te anunt ca atunci zaharul era altcumva (adik nu era asa dulce. Acum ar trebui sa schimbi putin reteta. Am facut si eu...a iesit foarte buna, dar am pus 300 de zahar

    gabriela...poate laptele tau praf continea zahar...cam toate din comert contin

    ReplyDelete
  6. mi se pare cam mult zahar...mi a iesit fff dulce...

    ReplyDelete

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...