23 December 2007

Arici de ciocolata

Pentru acesti arici de ciocolata m-am inspirat din reteta postata de Cris , pe forumul culinar.ro

Aceasta este reteta:
100 gr nuca macinata, 100 gr biscuiti pisati, 70 gr zahar pudra, 80 gr unt 2 linguri de cacao.Se amesteca toate, se lasa la rece, apoi se formeaza aricii.

Se glazureaza cu : 20 gr unt+50 gr ciocolata=topite impreuna.

Eu am modificat reteta , pentru ca in loc de biscuiti si nuca, am folosit marginile de la prajiturile pe care le-am facut pt Craciun. Aceste margini le-am faramitat, le-am amestecat cu 120 gr unt si 2 linguri de dulceata de caise, am pus si esenta de rom, am framantat si am format aricii. I-am lasat la rece pana s-au intarit.


I-am glazurat si ornat cu ornamente de ciocolata.

Si aici ......familia arici.......:)))))





Multumec Cris pentru idee, eu faceam de mult o compozitie asemanatoare, doar ca din ea formam bile, dar aricii sunt mult mai draguti, mai ales pentru cine are copii mici. David al meu a fost tare incantat! De fapt, el mi-a dat ideea sa-i fac si pe "mama " si "tata" aricilor , sa nu ramana puiutii singuri:)))

5 comments:

  1. iiiiiiiiii.......ce bijuterii !!!! tu aduci aricii si eu dau tochitura?!?!? Ce zici???

    ReplyDelete
  2. Aricii arata de nota 10!

    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si Mosul sa aiba sacul plin de cadouri pentru David.

    Miha

    ReplyDelete
  3. gata voi fura retete sper sa nu te superi!

    ReplyDelete
  4. TU MA FACI SA IUBESC BUCATARIA. LA TINE TOTUL PARE SIMPLU.MULTUMESC CA EXISTI

    ReplyDelete
  5. par foarte delicioase

    ReplyDelete

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...