10 November 2007

Prajitura cremoasa cu ciocolata

(reteta Anat-culinar.ro)
Ingrediente

Blat: 260 gr faina, 25 gr. cacao, 1 lgt praf de copt, 1 lgt bicarbonat, 215 gr zahar, 113 gr unt sau margarina,2 oua, 250 ml lapte


Umplutura de branza: 250 gr branza philadelphia cu continut redus de grasime, 50 gr zahar

Glazura: 360 gr zahar, 125 ml lapte, 100 gr ciocolata amaruie .Se topeste ciocolata cu laptele apoi se freaca bine cu zaharul.Se toarna peste prajitura rece.

Se freaca branza Philadelphia cu zaharul.

Apoi se freaca margarina cu zaharul , se adauga pe rand ouale, apoi faina amestecata cu cacaoa si praful de copt+bicarbonat,alternativ cu laptele. Se obtine o compozitie cremoasa din care jumatate se intinde in tava.


Peste jumatatea de blat negru se intinde crema de branza. E mai usor daca se aseaza gramajoare cu lingurita,din loc in loc, si apoi se niveleaza.
Deasupra se aseaza cealalata jumatate de blat negru

Se niveleaza bine....si se introduce la cuptor la 180 grade C, timp de 1 ora.(atat a durat la mine, depinde de cuptor, asa ca e bine sa se verifice cu scobitoarea).Eu am copt 30 min cu tava neacoperita apoi am acoperit cu folie de aluminiu si am mai copt-o inca 30 min.


Aici scoasa din cuptor.....


Si deasupra am turnat glazura




5 comments:

  1. si prajitura asta am vazut-o in concurs la dr.otker!

    vero

    ReplyDelete
  2. E in cuptor! Revin cu impresii dupa ce o gust! Oricum, sunt convinsa ca e delicioasa!!!

    P.S. Atat de mult zahar trebuie la glazura?!

    ReplyDelete
  3. Mi se pare mult zahar la glazura..este corect??

    ReplyDelete
  4. Mihaela, cantitatile din reteta sunt corecte.

    ReplyDelete
  5. lili nu stii si niste retet de mancaruri gatite
    prajiturile tale arata super daca faci sa mancarea la fel hmm as vrea sa scrii si niste retete de mancaruri

    ReplyDelete

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...