08 October 2007

Torturi Festive

TORTURI FESTIVE- pt vizualizarea fiecarui tort in parte(explicatii si imagini) faceti click pe titlul tortului




























Tort Halloween 1/Halloween Cake 1


TORTURI PASTE

Tort Paste 2011/Easter Cake 2011




Tort Paste Mickey, Minnie si Pluto /Mickey, Minnie and Pluto Easter Cake



Tort Paste cu iepurasi de ciocolata/Easter Cake with chocolate bunny



Tort de Paste Curcubeu/Rainbow Easter Cake


Tort Paste 2009/Easter Cake 2009


Tort Paloma/Paloma Cake


Tort Iepuras/Rabbit Cake





8 comments:

  1. sunt extraordinare...dar nu am timp sa fac un asemenea tord de pastele acesta!:*...bravo!....dar ew pot sa postez niste poze cu deserturi...?

    ReplyDelete
  2. Anonymous said...

    Ce pot sa zic.. felicitari, chiar te pricepi, o sa incerc sa ma inspir si eu de la tine, tine-o tot asa
    February 17, 2010 2:40 PM
    Anonymous said...

    sunt superbe toate torturile. FELICITARI !
    March 27, 2010 10:47 AM
    Anonymous said...

    Lili ar trebui sa iti deschizi o cofetarie . Ai avea mult succes!!!! Te pricepi la toate.
    August 21, 2010 8:05 AM
    Maya said...

    Lily.totul este fantastic de frumos:x spectaculos de-a dreptul:X Voiam sa te intreb ,in legatura cu colorantii, care sunt coloranti gel si care praf? Mam uitat pe site dar sincer,m-am cam incurcat si n-as vrea sa gresesc.
    October 9, 2010 10:37 AM
    Maya said...

    Dar posul? Care este mai bun?
    October 9, 2010 10:38 AM
    Aduta said...

    uitandu-ma la torturile tale s-a trezit in mine pasiunea ptr gatit, in special prajituri. ai un talent deosebit, felicitari, o adevarata arta.
    Am incarcat si eu cateva figurine au iesit (nu atat de perfecte ca ale tale)dar o sa ma staduiesc mai mult. Multumesc ca existi si ne impartasesti din minunile tale .
    December 5, 2010 2:31 PM

    ReplyDelete
  3. Draga Lily,

    Te apreciez si iti apreciez talentul, unicitatea, daruirea si pasiunea... Esti un talent innascut!

    Te pup dulce si-ti doresc multa inspiratie!
    Anisoara D. (Olanda)

    ReplyDelete
  4. Sunteti foarte talentata! Eu am 13 ani si imi place si mie sa fac torturi. Am o pasiune pentru ornarea lor. Imi doresc ca peste cativa ani sa ajung ca si dvs si sa stiu sa fac torturi atata de minunate ca si cele postate pe acest blog!

    ReplyDelete
  5. foarte frumos "*"*

    ReplyDelete
  6. site-ul cu cel mai elaborate torturi si in acelasi timp nu foarte complicat de realizat
    FELICITARI!

    ReplyDelete
  7. Super, esti foarte talentata. Cred ca David este foarte incantat de ceea ce iese din mainile tale. Felicitari

    ReplyDelete

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...