18 October 2007

Prajitura cu nuca



Ingrediente

Pt foi:
1 galbenus, 400 gr. faina, 250 gr. margarina, 100 gr zahar, 3 linguri lapte sau smantana, 1 praf de copt, coaja rasa de la o lamaie.
Se framanta toate impreuna si se fac 2 foi.
Se aseaza in tava prima foaie si se unge cu gem de caise.

Pt umplutura:
Se bat 5 albusuri de ou cu 3 linguri de zahar si 2 pliculete de zahar vanilat ,apoi se amesteca cu 250 gr nuca macinata.
Se pune umplutura peste prima foaie iar peste ea se pune cealalta foaie.
Se coace la 180 grade C, aprox 40 min.

Glazura:
4 galbenusuri se freaca cu 200 gr. zahar.
Se scoate prajitura din cuptor , se toarna peste glazura din galbenusuri si se mai introduce prajitura in cuptor pt inca 5 min.

4 comments:

  1. buna.Eu sunt Alina si am o nelamurire.la prajitura cu nuca nu se intelege cate linguri de lapte sau smantana trebuiesc.vreau sa te felicit pt toate retetele pe care le ai.Le voi incerca !!!!

    ReplyDelete
  2. Alyna, scuze pentru greseala de tipar. Am modificat. E vorba de 3 linguri de lapte sau smantana.Multumesc pt aprecieri!

    ReplyDelete
  3. Arata foarte bine ,vreau so incerc sa vad daca iasa la fel :)

    ReplyDelete
  4. Am intampinat ceva dificultati in executarea acestei prajituri i sensul ca ai dat cam putine detalii..
    Spre exemplu intreb si eu...cam care ar fi fost dimensiunea tavii, mai apoi foile trebuiau coapte inainte de a se monta acea crema cu nuci???

    ReplyDelete

"Cooking is like love. It should be entered into with abandon or not at all." HVH

Welcome to my blog !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...